2017. január 17., kedd

Kigyógyította magát a rák Pataky Attilából


Hosszasan tartó vergődés után némi csakratisztítással sikeresen gyógyította ki magát egy rák az Edda frontemberéből, Pataky Attilából, tudta meg lapunk egy akvaristától.

"Szörnyű volt", mesélte lapunknak a tengeri élőlény. "Folyton azt halucináltam, hogy valaki megdob paradicsommal, majd én mindenáron tolni akartam a sunyi lapulós kis geci fasszopó anyjának. Szerencsére egy szíriuszi táltos barátomtól hallottam a perui kovaföldes csakratisztításról, amivel sikeresen nyitottam egy csillagkaput a 15.000 évvel ezelőtti Magyarországra, és oda száműztem Attilát."



Arról nem tudni, hogy miként befolyásolja a rák gyógyulása az ezévi Edda koncertek, illetve az intergalaktikus téridő menetét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése